Website redesign
Redesign gericht op uw doelgroep
Een website redesign gaat bij ons verder dan een nieuw jasje.
Bent u al in het bezit van een eigen website, maar heeft deze niet de gewenste uitstraling dan is een 'website redesign' een mogelijke optie.
Voordat wij aan het redesign van uw website beginnen zal er echter eerst onderzoek worden gedaan naar het doel dat u met uw website voor ogen heeft.
In nauw overleg met u zal dit doel samen met de informatiebehoefte van uw klanten in kaart worden gebracht.
Het doel zal in de meeste gevallen het nemen van een concrete actie door de website bezoeker zijn.
Het redesign van uw website wordt door ons geoptimaliseerd om de website bezoeker te stimuleren tot het nemen van deze specifieke actie.
Een website redesign met de juiste uitstraling
Door uw website redesign volgens de richtlijnen van het W3C en Google te ontwikkelen zorgt u voor een goede vindbaarheid van uw website (SEO-webdesign ).
Dit betekend dat u veel bezoekers op uw website kunt verwachten.
Deze “potentiële” klanten zullen echter pas klanten worden op het moment dat zij snel kunnen vinden wat zij zoeken en vertrouwen hebben in de professionaliteit van uw bedrijf.
Hiervoor is een gebruikersvriendelijk website redesign waarbinnen begrippen als ‘betrouwbaarheid’, ‘kwaliteit’ en ‘service’ bevestigd worden van groot belang.
Redesign en website usability
Bij het redesign van uw website is de website usability een belangrijk aandachtspunt. Onze webdesigners hebben ruime ervaring in het ontwerpen van gebruiksvriendelijke websites.
Bij het redesign van een website staat voor hun de gebruiker centraal. Wanneer deze gebruiker zijn of haar doelen efficiënt, effectief en naar tevredenheid behaalt is een redesign voor onze webdesigners pas geslaagd.
De voordelen van Website Usability:
- Een hoger rendement met uw website;
- Meer terugkerende bezoekers;
- Er worden meer concrete acties ondernomen;
- Voor u belangrijke pagina’s worden meer bezocht.
Website redesign en emotionele communicatie?
De communicatieve doelstellingen van een website houden in dat deze datgene overdraagt, wat hij moet overdragen. Het gaat hierbij niet alleen om de tekstuele inhoud. Ook emotionele communicatie speelt hierbij een belangrijke rol.

Een website kan worden gezien als een middel om mensen te beïnvloeden, bijvoorbeeld om product X te kopen. Dergelijke beslissingen nemen mensen meestal niet op basis van logische gronden. Ze worden vaak geleid door hun emoties. Alles wat we zien en horen roept associaties op, zowel positieve als negatieve. Positieve associaties vergroten het vertrouwen, door product X te gekoppeld aan deze positieve associaties zal dit product sneller en vaker verkocht worden. Dit is iets dat zich bij de mens op een veelal onbewust niveau afspeelt, waardoor heel subtiele effecten toch een groot resultaat kunnen hebben.
Bij een website redesign zullen wij dus ook uw boodschap overbrengen door positieve associaties te verbinden aan grafische elementen binnen het website design.
Ook een website redesign?
Draai door onze webdesign portfolio en laat u ook overtuigen. U kunt natuurlijk ook direct contact met ons opnemen of een afspraak maken voor een vrijblijvend adviesgesprek.
Wij staan u graag te woord.
matie over website redesign aan: